זה השער: נחנך פארק הכניסה לכפר חב"ד

ארי טננבוים 3 Comment on זה השער: נחנך פארק הכניסה לכפר חב"ד

בכניסה לכפר חב"ד, בסמוך לכיכר הרבי מליובאוויטש נחנך אתמול פארק ירוק שמתווסף למהפכת הטיפוח שמוביל הוועד המקומי | תיעוד

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנוכחות יו"ר הוועד המקומי הרב שמעון רבינוביץ, ראש המועצה האזורית שדות דן מר דוד יפרח, סגנו ר' בנימין ליפשיץ, מנכ"ל המועצה מר שאול צבעוני, אנשי אגף שפ"ה בראשות ר' יצחק רויטבלט ור' מוישה גוטמן, חברי ועד וחברי מועצה, נחנך הפארק החדש המטופח שהוקם בכיכר הכניסה לכפר חב"ד וישמש שער ירוק לנכנסים לכפר.

הפארק החדש שכולל משטח דשא, עצי זית, עציצים, פרחים ותאורת נוי, הוקם ביוזמה ובהשקעה של הוועד המקומי ובהובלת מנהל אגף שפ"ה ר' יצחק רויטבלט ור' מוישה גוטמן, כחלק ממהפכת הטיפוח ופיתוח השטחים הציבוריים בכל רחבי הכפר.

לאחר טקס גזירת הסרט ואמירת לחיים, אמר ראש המועצה האזורית כי בזכות שיתוף הפעולה הצמוד עם הוועד המקומי של הכפר, זוכים התושבים לתנופת פיתוח שעוד תימשך גם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

יו"ר הועד המקומי הרב שמעון רבינוביץ הודה לראש המועצה על התמיכה ושיתוף הפעולה ולאנשי אגף שפ"ה על המאמצים לקידום הפארק. לדברי הרב רבינוביץ "כפר חב"ד הוא חלון הראווה של חב"ד בארץ הקודש ועל כן יש לנו מחוייבות לשמור על הסביבה מחד ולפתח את פני הכפר על מנת שיהיה מקום יפה ברוחניות ובגשמיות. זכינו שגם בשנת השמיטה הקרובה הכפר יהיה מטופח בכפוף לשמירה על כל גדרי ההלכה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חב"ד האלופים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!